петък, 3 февруари 2012 г.

Малки картички

Не,че вдъхновението ме е напуснало тази седмица, но на балкончето където снимам е студено почти колкото навън и все не се наемам да отида там.За това днес ви показвам няколко малки нещица, ей така да не ви липсвам много.

Това коте е от типа „картичка за всеки случай”.Обичам да имам няколко такива на линия, защото често някой роднина се сеща в последния момент, че му трябва картичка точно за повода, за който нямам в наличност. Хартийките са ми подарък от Ивето, но май ми се получи доста странна цветова комбинация, дори и за мен.
Ще го включа в тези предизвикателствa:  
 
А това е още една торта, този път в цитрусова комбинация, която виртуално подарих на Мила, защото снега ни затрупа и нямах време да я изпратя наистина. Рядко повтарям картичка, но предишната торта толкова ми хареса, а ми я купиха в същия ден и си направих още едничка, ей така да си я гледам на витрината.


Tефтерчето пък е за мен с една от любимите ми хартии и голямо цвете. В него си записвам разни идеи, размери на кутийки и картички, които съм правила, защото тези инчове в интернет направо ме побъркват.


 И последно искам да ви покажа бившия дом на моите розички. Оригинално е куфарче за бакугани (поздравявам всички, които знаят какво са това), но понеже нашите са от големите, а куфарът е за малкия размер, моят голям син щедро ми го подари. А е вече „бивш”, защото докато се наканя да ви го покажа си поръчах още доста цветя и сега са в доста по-голяма кутия на същия принцип, а куфарчето е пълно вече с други джунджурийки.
 

Усмихнат и топъл уикенд от мен!

13 коментара:

  1. Страхотна цветна публикация в този мразовит ден :-) Благодаря ти че оцвети деня ми с тези красоти. Всичките до една са супер.

    ОтговорИзтриване
  2. adorable makes..love your floral frenzy...thanks for joining the Penny Black Saturday gang this week...hugs kath xxx

    ОтговорИзтриване
  3. Цветно,топло,вкусно...!Какво повече му трябва на човек...,а куфарчето-ще чакам един сладур да порасне,че да ми го хариже,благодаря за идеята!!!

    ОтговорИзтриване
  4. Леле, Кали, какво богатство имаш! ИСтинска наслада за очите е това куфарче с цветя, а сигурна съм, че новото е още по-пъстро :)
    Картичките са толкова цветни и усмихващи, много красив, а тортата - изглежда вкусна!

    ОтговорИзтриване
  5. Кали , липсваха ни твоите произведения ;) Къде се изгуби ...Картичките ти както винаги са прекрасни !

    ОтговорИзтриване
  6. Кали, то и малките работи при теб са големи ;-)

    ОтговорИзтриване
  7. Кали идеята за бакуган куфарчето не ми беше хрумвала... чувствам се поздравена:-) Чудна идея! А за "всеки случай", наситина е универсална и би се ахресала на мало и голямо, много красота си сътворила отноов!

    ОтговорИзтриване
  8. Kaли, всичко отново е просто прекрасно! Първата картичка много ми хареса именно заради контрастните цветове, които според мен си пасват много добре, а тефтера ти е простоооо... суууупеееееер!!! :о) Успех в предизвикателствата ;)

    ОтговорИзтриване
  9. Леле, нямам думи за тези красоти, които ни показваш :))) А можеш ли да ми кажеш с каква хартия си направила тефтерчето? Аз отдавна я търся и не знам къде да намеря?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Петинка, хартиите са на My Mind's Eye - Gertie, но май са изчерпани на повечето места.

      Изтриване
    2. Прекрасни картички, Кали .....кактовсичко което правиш, тортата е върховна, още когато видях първата си помислих, че един ден ще направя такав....Дано ми остане време..
      А идеята с розите и цветенцата е суперска - и аз имах подобно решение, само, че в куфарчето дето пуснаха с камъните, в едно списание за съкровищата на Земята мисля, че беше . Взех си го точно с тази цел, но пък в последствие като теб го освободих за камъчета , перли и разни неща...А цветята в едни железни кутии от бисквити.

      Изтриване
  10. Beautiful creations!! Love that adorable kitty!!

    Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Challenge Blog!

    Hugs...
    Melissa

    ОтговорИзтриване
  11. Кали, благодаря за поздрава! С кутийка навремето се разминахме, но с бакугани - не! А картичките внесоха много свежест и топлина в мразовитите и снежни дни! Еееех, стана ми топличко!

    ОтговорИзтриване

Благодаря,че се отбихте за да оставите коментар или просто усмивка!
Thank you for leaving your comment or just a smile!

Общо показвания

Labels

бебешки / baby бижута Великден / Easter винтидж дамски/ for the ladies есен жълто-лилаво за оцветяването зелено-лилаво Как да оцветим... Как... Календари / Calendars Коледа/Christmas Кутийки / Boxes Кутийки за свещи / Candle Box Кутийки за шоколад / Chocolate box лилаво и тюркоазено малки картички мартенички момичешки/girlie морски Мър Мяу пеперудени подаръци / gifts покани предизвикателство Картишок приказки / fairytales пътувания Рецептурници / Cook books рожден ден / birthday русалки с форма на... сватбени/wedding синьо и жълто Скрапбук / Scrapbooking снимки Тефтери и албуми / Notebooks & Albums тийнеджърско / teen феи/fairies Хелоуинска размяна Хоби предизвикателство храна/food червено и синьо червено и тюркоазено червено и черно червено-жълто-зелено Шейкър / Shaker A Day For Daisies art journal ATC Aurora Wings book covers booklet bookmark boy's and men's Cakes and sweets Card Mania Ch Ching-Chou Kuik coloring book coloring tutorial Crafter's Companion Crafts and Me Dilly Beans Stamps DSB Dulemba Emerald Fairies Fan Art favorite 5 Flourishes fuse tool Gorjuss stamps Halloween handmade flowers Hannah Lynn Hero Arts home decor Humphry Jeremiah Ketner Just Inklined Kenny K Kraftin Kimmie Krista Smith La-la Little Darlings LOTV Magnolia Make it Crafty Michael Powel MilkCoffee mix media Mo Manning Mo's DT Nellie Snellen paper piecing Paper Shelter Penny Black ppinkydollsart Rachelle Anne Miller Robin Pushay Sara Burrier Sassy Studio Saturated Canary ScrapBerry's Simply B Steampunck Stamps SN Sparkling Pens SOG Spectrum Noir Stampendous Stamping Bella steampunck storage Sweet November Stamps tags /eтикети The East Wind Tickled Pink Stamps Tiddly Inks Tiddly Inks challenge Tiddly Inks DT Valentine's Day Verity Rose Wags 'n Whiskars watercolor wee stamps Whiff of Joy Wiff ofJoy YamPuff

Последователи