петък, 23 март 2012 г.

Подарете ми букет


Тези дни освен,че аз пораствам малко, блогът ми става на цяла една година!
И както е традицията реших да отбележа двата повода с едно предизвикателство. За това ще ме намерите при „Картичкофуриите” в очакване да ми „Подарите букет”. Знаете колко обичам да правя картички с много цветя, така че ви каня да опитате и вие.
Ще има и награди, разбира се! Реших да са две – едната за картичката, която най-много харесам, а другата за „Млада надежда”, която сега прави първите си стъпки в картичкоправенето.


За вдъхновение ви показвам първата ”Пролетна фея”. Това е светло синята ми интерпретация на тази картинка от A Day for Daisies. Тя има още няколко сестрички, които отлетяха този месец при момичетата от инициативата ”Pay It Forward”. Реших, че едни цветни, шарени и ярки феи в мой стил ще са най-подходящи за креативни Картичкофеи като тях. Всички бяха така добри да не ги показват в блоговете си, защото исках да направя това специално представяне. Всяка картичка бе придружена от комплект бижута в същия цвят, които се криеха в малките торбички от органза, и се надявам момичетата да ги носят с удоволствие. 

И за да има подаръци за всички  в тези дни ще ви покажа още няколко от моите малки «урочета». Не, че съм голям специалист, все пак съм само от една година сред вас и има къде, къде по-големи „каки” , но има малки хитринки, които съм открила в процеса на работа и които смятам да споделя. Ако бях прочела някъде нещо такова, преди една година, със сигурност щеше да ми е по-лесно да се впусна в това приключение, но пък дали щеше да ми е толкова забавно!? А всички, които искат да споделят своите идеи и опит по темичките са поканени да дадът своите коментари за да станат нещата още по-интересни.



Тук ще има пост всеки ден до края на предизвикателството, за това - елате утре пак ;)

А ето къде още ще покажа тази "Пролетна фея в синьо" / Here are the challenges for "Blue Spring Fairy":

13 коментара:

  1. Честит блогорожден ден:) За мен е удоволствие да наминавам и да разглеждам прекрасните ти творения, а урочетата намирам за много полезни, благодаря :)Картичката е с много приятни цветове и на една от любимите ми теми - феички:) Поздрави и усмивки

    ОтговорИзтриване
  2. Честито и от мен, мила :))) Пожелавам ти да си винаги толкова креативна,оригинална и вдъхновяваща!!! А за картичката, какво да ти кажа - прелестна е просто :)

    ОтговорИзтриване
  3. Кали, уникална си!!!!!Намерих те покрай колежката ми Роси и съм очарована от работата ти !Моите поздравления!Ирина

    ОтговорИзтриване
  4. Честито и на теб и на блога ти! Жива и здрава да си. Всичко около теб да те радва и вдъхновява. А урочетата ще чакам с нетърпение - страхотен подарък.

    ОтговорИзтриване
  5. Кали,невероятна картичка и страхотно предизвикателство!Чуствам се поканена и предизвикана,как да не направя картичка "Кали стил"...Честита ти първа годинка,ти си най-цветното, бързо развиващо се блогче,проходи много рано и аз съм ти благодарна ,че споделяш с нас всяко" лично откритие".Радвам се,че те познавам/макар и все още само виртуално/:)))

    ОтговорИзтриване
  6. Кали,честит двоен празник!Присъединявам се към всички изказани вече пожелания и добавям много,много реализирани идеи за напред.Картичката -сестричка както ти ги наричаш на тази която краси лавицата ми е много нежна и чувствена с цветчета толкова красиви.С най-голямо удоволствие бих се включила и в предизвикателството което ни отправяш.:)

    ОтговорИзтриване
  7. Честит празник, Кали! Бъди здрава, щастлива и засмяна! И продължавай да ни радваш с красотата, която създаваш! Една такава феичка (а може би е точно тази :)) долетя и при мен, и ми създава цветно пролетно настроение!

    ОтговорИзтриване
  8. Кали, не съм успяла да прегледам блоговете още на другите момичета, но бързам, бързам да намина при теб, защото такъв двоен празник не може да чака! Честита ти блого-годинка! Пожелавам ти още много, много такива да отпразнуваш, да ги изпълниш с много красота, пъстрота, феерия и креативност! Сега е мой ред да не вярвам, че се занимаваш с това само една годинка! Поздравления най-най-искрени! Всеки път е страхотно удоволствие да надниквам при теб и ти винаги успяваш да ме изненадаш приятно не само с проект, но и с някоя хитринка! Ако не беше ти, сега със сигурност щях да притежавам някой скъп инструмент за разръфване на хартията, вместо един по-обикновен, купен от кварталната кинкалерия и вършещ страхотна работа!
    За мен ще бъде изключително приятно да направя картичка за това толкова специално предизвикателство! То ако става въпрос бих искала да можех и истински букет да мога да ти подаря, но... засега няма как да стане!
    Пожелавам ти много успех във всяко едно начинание и занапред!

    ОтговорИзтриване
  9. Кали,честит ти двоен празник!Няма да ти пожелавам вдъхновение,защото мисля,че си го имаш достатъчно и знам че ще видим и за напред много красоти тук!Ще ти пожелая само да имаш достатъчно време,което да отделиш за хобитата си,за да вдъхновяваш всички ни!Със сигурност ще имаш цветя от мен и то много!!!!

    ОтговорИзтриване
  10. Честито на блога и на теб :-) На него пожелавам още много верни последователи, а на теб повече свободно време за хобито ти :-) Сигурна съм, че ти предстоят още дълги години, изпълнени с вдъхновение :-) Аз лично много бих се радвала да споделяш повече урочета... със сигурност има какво да уча :-) Поздрави :-)

    ОтговорИзтриване
  11. Кали, честит двоен празник! Пожелавам ти най-важното разбира се-да си здрава и щастлива! Бъди все така приятно очароваща ни и вдъхновяваща! Ще се постарая да се включа в твоето цветно предизвикателство. :)

    ОтговорИзтриване
  12. Such a beautiful work of art! Love all the stitching and lace and soft colors. Lovely work! Thanks for sharing. Hugs, Kathy

    ОтговорИзтриване
  13. Кали, честит двоен празник и от мен. Напоследък не остава много време за картички и..за малко да пропусна този прекрасен повод да те поздравя..
    И аз се присъединявам към всички по-горни пожелания и особено това за повече време за хоби, защото и талант и креативни идеи не ти липсват, а усет към красивото определено притежаваш достатъчно , за да ни радваш и зареждаш и нас.
    Направо не е за вярване,че се занимаваш с правене на картички само от една година.Толкова изявен собствен стил и прекрасна изработка на всеки детайл..- аз съм очарована определено..
    Специално за твоя празник със сигурност ще наминавам често насам..

    ОтговорИзтриване

Благодаря,че се отбихте за да оставите коментар или просто усмивка!
Thank you for leaving your comment or just a smile!

Общо показвания

Labels

бебешки / baby бижута Великден / Easter винтидж дамски/ for the ladies есен жълто-лилаво за оцветяването зелено-лилаво Как да оцветим... Как... Календари / Calendars Коледа/Christmas Кутийки / Boxes Кутийки за свещи / Candle Box Кутийки за шоколад / Chocolate box лилаво и тюркоазено малки картички мартенички момичешки/girlie морски Мър Мяу пеперудени подаръци / gifts покани предизвикателство Картишок приказки / fairytales пътувания Рецептурници / Cook books рожден ден / birthday русалки с форма на... сватбени/wedding синьо и жълто Скрапбук / Scrapbooking снимки Тефтери и албуми / Notebooks & Albums тийнеджърско / teen феи/fairies Хелоуинска размяна Хоби предизвикателство храна/food червено и синьо червено и тюркоазено червено и черно червено-жълто-зелено Шейкър / Shaker A Day For Daisies art journal ATC Aurora Wings book covers booklet bookmark boy's and men's Cakes and sweets Card Mania Ch Ching-Chou Kuik coloring book coloring tutorial Crafter's Companion Crafts and Me Dilly Beans Stamps DSB Dulemba Emerald Fairies Fan Art favorite 5 Flourishes fuse tool Gorjuss stamps Halloween handmade flowers Hannah Lynn Hero Arts home decor Humphry Jeremiah Ketner Just Inklined Kenny K Kraftin Kimmie Krista Smith La-la Little Darlings LOTV Magnolia Make it Crafty Michael Powel MilkCoffee mix media Mo Manning Mo's DT Nellie Snellen paper piecing Paper Shelter Penny Black ppinkydollsart Rachelle Anne Miller Robin Pushay Sara Burrier Sassy Studio Saturated Canary ScrapBerry's Simply B Steampunck Stamps SN Sparkling Pens SOG Spectrum Noir Stampendous Stamping Bella steampunck storage Sweet November Stamps tags /eтикети The East Wind Tickled Pink Stamps Tiddly Inks Tiddly Inks challenge Tiddly Inks DT Valentine's Day Verity Rose Wags 'n Whiskars watercolor wee stamps Whiff of Joy Wiff ofJoy YamPuff

Последователи